KF V.S Alvesta

Så ja dags att sammanfatta helgens match insats.. Föra veckan var hektisk med mycket jobb och träning. Fredagen var kroppen totalt slut .. Men innan man la sig kändes de som att lugnet före stormen infan sig i kroppen. En god natts somn och vaknar pigg och glad. Med ett bra match fokus. En stadig måltid och lite skön musik. Sen bar de av till Sunnebohallen. Där den sedvanliga uppvärmningen började på nautilus för mig. Lite crosstrainer och stretching för att få igång kroppen inför match :-D Känslan innan match kontrar Den senaste mot M/S. Var att denna dagen var lite mera taggad. Skönt att känna att man kommer in i de gamla vanorna igen :-P matchen funkade bra tycker jag rätt om de inte var mycket att göra så var de en skön känsla som man kommer ta med sig. Något stort på G :-D  2 perioder 15 skott och 1 insläppt .. första skottet :-( inte mycket att säga om! Ett välplacerat skott i bottre klykan. helt chanslös. Fast över hela matchen ska man vara nöjd inte mycket att göra men bra fokus och alla bitar funkade mycket bra.. räddnings & låg på 93.33%. Så bådar gott inför framtiden.. SÅ 2 hårda bandy pass i veckan och 4 andra. Så hoppas vi på ett nytt förtroende i matchen mot M;ärsserum på lördag.. Jösse over and out

Kommentarer
Postat av: Beundrare

Men kära Jöns, nu får du skärpa dig... jag vill se konstanta BLOGGINLÄGG, inga vart 4:e år inlägg!

Jag blir lika ledsen varje gång jag kommer in här och se att det inte är något nytt.

2009-11-17 @ 16:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0