Nu är de dags!

Påtryckningar utifrån har fått mig att ta tag i min blogg igen. Så nu ska ni som suktat effter mina tankar och matchrefferat kunna få era sinnen stillade. Spelar fortfarande med KF har väl funkat hyffsat skön seger i Söndags mot M/S med 9-8 effter en konstig match. Följer givet vis dam lagen runt om i länet så mycket man bara hinner :-D. De som fortfarande är en av de högst prioriterade lagen är ju Älmhults damer som håller på att skapa en riktig saga! Ledare i div 3 utanförlust med 6pinnars marginal till nr2. Dessutom slagit ut två stycken div2lag ur dm vöikers & tranås. Nu ställs dom emot ett ännu tuffare motstånd i semi nämligen Ingelstad i div1! De ska bli en helt klart intressant match att följa! Annars i helgen som kommer har jag 2 matcher att rekomendera Dam match i sunnerbohallen på lördag efftermiddag där Ljungby IB gästas av just Ingelsta. En rejäl derby drabbning! Annars så får ni ta er till Rottne Lördag kl 16.00 blir de tek mellan Rottne - KF Ljungby där jag hoppas att få förtroendet att vakta kassen igen! Så nu är jag igång! ROCK ON / JÖSSE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0