Vad händer nu?

Hej på er var ju ett tagse man skrev sist. Året med KF är avslutat och kan ju bara säga att de var grymmt roligt att spela själv igen :-D Några bra matcher blev de ju. KF ett härligt gän killar som man alltid har trevligt med. Så tack till er alla för en härlig tid. De lutar åt ett år till med dom men inget är 100 klart ännu. Annars var jag på Block3an i Jönköping för någon månadsedan. Mycket lärorikt med bla JIK`s tränare med som lede dom i ssl detta året. Bra föreläsare och mycket kunskap som tankats in i huvudet. Men vad händer nu?? Ja de är en bra fråga?? De ända jag vet är att jag ska förtsätta med min Playbook och ta mig an block 4 i slutet på sommaren. De andra planerna har verkat att gå i stöpet utan någon vettig anledning?? Så får nog söka mig utanför Ljungby stad för att kunna fortsätta utveckla de som jag brinner för! Dam/tjej innebandy. Har fått lite förfrågningar men har ännu inte något som verkar 100% lockande. Livet är fullt av möjligheter och de här kommer jag ge allt för att komma så långt de bara går.  De blir ju lite knapert om man inte har en klubb som stårbakom en om man ska fortsätta utbilda sig. Men de viktigaste för mig är att fortsätta med siktet på toppen. Sen måste jag ge ett stort tack till F-94 i LIB som gjorde en toppen insats när man komm tillbax effter jul och hjälpte till. Tack för erat stöd tjejer föräldrar Mogge & Berra

/Jösse over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0