Vilken dag!

Erbjuden ny tränar possition i ny klubb

Ja när man startade datorn i morse 10.15 så låg de ett mail och väntade. De var från Markaryd/Strömsnäs tränare Anders Bernadsson. Om att bli tränare för deras herr seniorer i div5. Väldigt smikrande att få denna förfrågan. Vi har haft en mail kontakt hela dagen. Men nu har jag tagit mitt beslut. Jag kommer inte att ta denna syslan rätt om de käns lockande. Känner att jag behöver en liten brejk från ledar sysslan ladda huvudet med ytterliggare kunskap och tänk innan jag ger mig in på ett nytt uppdrag.


Spelar för KF Ljungby

Under kvällen var jag och tränade min andra träning med div5 laget KF Ljungby. Kan bara säga fy fan vad roligt de var!!!! Och med tanke på detta har jag valt att skriva på för KF och spela året ut. Men kommer fortfarande ha någon roll i Ljungby IB!!!!!!     Ni kanske undrar varför inte i Ljungby IB`s herr lag. Och svaret är ganska enkelt. De finns inga möjligheter att få match träning, med tanke på att Ljungby har bara ett A-lag och ett Juniorlag. Tyvärr har man ju inte åldern inne för att få spela junior bandy & i A truppen kommer jag inte ta en plats med tanke på att jag varit ifrån bandyn i 1 år. Så KF Ljungby blir de perfecta allternativet för mig. Så dax att damma av hjälm och susp för nu J-V-A- ska här liras innebandy !!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0