Den första senior tiden över!

Efter matchen i lördags meddelade tränaren för damlaget, Anders Jönsson, att han väljer att säga upp sig. Att han gör det beror på att han känner att han inte längre har spelarnas förtroende. Styrelsen beklagar detta då Anders har fullt förtroende från vår sida.
Anders kommer att stanna kvar i föreningen med andra arbetsuppgifter.


Vad händer nu?

Som styrelsen skrev så kommer de finnas någon uppgift till mig i klubben men vad eller hur mycket har vi inte diskuterat ännu. De jag ska göra de närmaste veckorna är väl att träna några träningar till med KF Ljungby. Hadde grymt roligt i torsdags(tack killar). Sen ska jag fortsätta att jobba på min Playbook spelide fylla på min kunskapsbank me termologi, fysträning, analys, mm. mm. mm. Vara så väl förberedd till Block 3 som väntar på mig till våren. Tänker fortsätta att lägga den tiden jag har gjort under hela min tid som senior ledare att utveckla detta.

Bara för detta året tog slut på ett hastigt och lustigt sätt kommer jag inte vika nermig de gäller att bita i de suraäpplet och ta nya tag lära sig av sina misstag. Och de hoppas jag att  ALLA  gör. Önskar Ljungby IB´s Damer all lyckatill i framtiden och tackar för de otroligt lärorika året jag har haft möjligheten att jobba tillsammans med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0