NU J-vlar!

Siste veckorna har varit ganska turbulänta kan man ju minst säga. Lämnade damerna och börjat träna med KF. De har varit mycke skitprat om varför jag lämnade och många heta diskisitioner på diverse hemsidor. Men men de här vill jag säga till alla er som läser. De som har varit är inget mera att diskutera. Jag hoppas att ni kan axepteradetta. Personligen orkar jag inte höra på alla spekulationer om man inte har de i en valig dialåg. Låt tjejerna få koncentrera sig på de dom behöver nu och låt bli att snacka massa skit. Jag hoppas innerligt att de lösersig snart där!!!!
 

Så då var de en träning kvar med KF ikväll innan vi styr blicken mot Gantebo imorgon kväll! Nu är man spelklar så risken finns ju att man får spela imorgon :-P Har varit så enkelt att ställa om tankeversamheten från tränare till målvakt som jag trodde. Men de käns bra och roligt. Dessvärre har jag ganska stora förväntningar på mig! Eftersom att jag spelat i en heldel år och gjort enligt mig några riktigt bra år i Ljungby IB. Tror alla att jag kommer att briljera i div5. Men men jag ska göra mitt bästa. Förra året spelade jag ju bara 2 matcher innan jag valde att sattsa på damerna helt! Så de vara ett tagsedan man vaktade kassen! Men nu är de laddning till tusen som gäller! För de är ju trots allt innebandy vi snackar om ! Mitt liv :-D Så om jag vaktar kassen på fredag så får jag bevisa för de som är där på plats att jag fortfarande är att räkna med!    HAIL And KILL!


FAN VON DE JÖSSE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0